26 mai 2010

cum ar fi..


..si cum ar fii daca.. soarele ar aparea in fiecare zi pe strada noastra..daca am zambi mereu..daca am iubi mereu..daca am trai fiecare clipa ca si cum ar fi ultima..daca ne'am bucura de prima raza de soare..de prima picatura de ploaie..de primul fulg de nea..de primul sarut..de prima iubire..de fiecare lucru care ne aduce zambetul pe buze..

..si totusi cum ar fii daca..te'as iubi mereu..daca iubirea voastra v'a rezista si peste 5 sau 10 ani..daca ne vom muta impreuna..daca ne vom casatori..daca vom face doi copii asa cum ne dorim..sa ne semene..sau daca vom reusi sa ne schimbam..sa devenim mai buni..sa putem trece peste toate impreuna..daca as zambi mereu cu tine..daca as plange de fericire..daca am iubi aceleasi lucruri..daca am fi o singura persoana....

..si cum ar fi daca am fi ca Romeo si Julieta dar cu un sfarsit fericit??!


Un comentariu:

  1. ceea ce pentru unii înseamnă foarte puţin.. pentru alţii înseamnă extrem de mult, felicitări :*

    RăspundețiȘtergere

Perfecţiune sau......?

       " A renunţa la ideea de perfecţiune este drumul către o viaţă sănătoasă şi fericită. "( Christiane Northrup)